Reklamace se vztahují ke druhu, počtu nebo nezaslání objednaných darovacích listin. Pokud chce Zákazník reklamovat objednané darovací listiny, bez odkladu zašle Provozovateli emailovou zprávu na adresu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..
Do emailové zprávy Zákazník uvede jméno a příjmení, datum a číslo objednávky, popřípadě druh darovací listiny nebo druhy a počet darovacích listin.

Provozovatel se zavazuje reagovat na zaslanou reklamaci bez odkladu. 
Pokud se reklamace týká poškození tištěné darovací listiny, je možné dohodnout se na výměně. V takovém případě je nutné, aby Zákazník zaslal do 14-ti dnů poškozenou darovací listinu zpět Provozovateli na adresu: Arnika, Dělnická 13, 170 00 Praha 7, nebo ji osobně na tuto adresu přinesl.

V případě, že se reklamace týká elektronické darovací listiny a Zákazník neobdrží tuto darovací listinu včas, ať už z jakéhokoli důvodu dle dohody, upozorní Provozovatele a ten mu ji zašle znovu. V případě, že Zákazník uvede špatně emailovou adresu, může Provozovatele požádat o zaslání na adresu správnou.

S přihlédnutím k tomu, že zakoupením darovací listiny nebo darovacích listin přispíváte na veřejně prospěšné aktivity organizace Arnika, nelze uplatňovat záruční a další podmínky stanovené občanským zákoníkem pro běžný prodej zboží v obchodě.